vilkår og praktiske informationer

Vi håber, at du har modtaget den information du skal bruge forud for kurset, og at der ikke er nogen tvivl om alt det praktiske.

Skulle du alligevel sidde inde med nogle spørgsmål, så kan du se information omkring vores kurser og undervisningsform herunder. Du er naturligvis også velkommen til at ringe til os på telefon 7026 0930.

Vilkår og praktiske informationer om kurser

På nedenstående adresser afholder vi normalt vores kurser, der kan dog ske ændringer, og i så fald vil du naturligvis blive orienteret herom.

København
Nørre Søgade 11, 1370 København K. (gratis parkering)

Køge
Toldbodvej 20, 4600 Køge

Roskilde
Vestre Kirkevej 12, 4000 Roskilde

Odense
Ørbækvej 350, 5220 Odense

Middelfart
Hindsgavl Allé 2, 5500 Middelfart

Vejle
Valdemar Poulsensvej 4, 7100 Vejle

Herning
Torvet 1, 7400 Herning

Aarhus
Strandvejen 25, 8000 Aarhus C

Aalborg
Europlads 4, 9000 Aalborg

DU FÅR EN REMINDER FRA OS

Ca. 4-6 dage før kurset starter, vil vi sende dig en mail med yderligere informationer omkring kurset, herunder adressen for hvor kurset afholdes.

FORPLEJNING PÅ ÅBNE KURSER

På åbne kurser (kurser i vores lokaler) sørger vi for, at du får god forplejning i form af morgenbrød og kaffe, frokost med vand/sodavand, samt eftermiddags frugt/kage og kaffe. Er der specielle hensyn, der skal tages, så er du meget velkommen til at kontakte os herom.

COMPUTER TIL BRUG UNDER KURSET

Vi sørger for, at der er en pc klar til dig til brug under kurset. Ønsker du at anvende din egen pc, så vil det være helt i orden, giv os blot information herom inden kurset.

START OG SLUT TIDER

Vores kurser starter kl 9 og slutter kl 16, med morgenbrød fra kl 08:30

Programmet vil normalt se således ud:

08:30 Morgenkaffe
09:00 Kurset starter
10:30 Formiddagspause
12:00 Frokost
14:15 Eftermiddagspause
16:00 Afslutning

KURSUSBEVIS

Der udstedes kursusbevis efter kurset, som du modtager fra instruktøren.

BETALING FOR KURSUSDELTAGELSE

Vi sender først en faktura efter at kurset er afholdt. Betalingsbetingelser er 8 dage netto. Alle priser er angivet i danske kroner, eksklusiv moms.

AFBESTILLING OG FLYTNING AF KURSER

Af hensyn til et begrænset deltagerantal på kurserne gælder følgende afbestillingsfrister:

Op til 14 dage før kursusstart kan du frit melde fra.
Ved afmelding til et kursus fra 13 til 7 dage før kursusstart, fakturerer vi 50 % af kursusprisen. Du vil altid kunne flytte datoen til senere, og betale de resterende 50% her.

Ved afmelding til et kursus mindre end 7 dage før kursusstart, fakturerer vi 100 % af kursusprisen. Du vil dog altid kunne flytte kurset til en anden dato, mod et tillæg på 1.250,- kr.

Det er altid muligt, at lade en anden person overtage en plads, såfremt den tilmeldte ikke har mulighed for at møde frem. Enhver afbestilling skal ske skriftligt eller via email til info@officekursus.dk.

AFHOLDELSESGARANTI

Da vi har faste konsulenter, kan vi også tillade, at kurser afholdes med få deltagere, og kan derfor på en række kurser tilbyde afholdelses garanti.

De kurser, hvor vi tilbyder afholdelses garanti, vil det fremgå i højre side på den pågældende side.

Skulle det ske, at vi må skuffe dig med en aflysning, så er du sikret følgende muligheder:

  • At tilbyde dig kurset på en anden dato med 30% i rabat.
  • At tilbyde dig kurset som et “solo” kursus af 1 dags varighed på en nærmere fastlagt dato til samme pris. Du er derudover velkommen til at medtage en kollega uden merpris. Kurset afholdes i jeres lokaler, og vi medbringer relevant udstyr.
  • At tilbyde dig en framelding til kurset.

Vi forbeholder os retten til at slå kurser sammen, der falder på samme datoer i forskellige byer. Vi har respekt for geografiske afstande, som betyder, at man ikke skal til København, hvis man er tilmeldt et kursus i Århus, og omvendt.

Hos Officekursus lægger vi altid en dyd i, at vores undervisere er velforberedte og kompetente indenfor de områder, de underviser i.

Hver person har sit syn på sagen, og det har hver enkelt underviser naturligvis også. Vi har derfor nogle overordnede retningslinjer for, hvorledes undervisningen skal forløbe. De er skitseret herunder, og indenfor disse rammer, kan de enkelte undervisere udfolde deres kompetencer på forskellig vis.

FØLG MIG METODEN

Efter vores bedste overbevisning sker indlæring bedst igennem hænderne, og det vil sige, at vi, så vidt det overhovedet er muligt, introducerer nye emner via “følg mig” metoden.

Ved at følge denne metode, ser og gør kursisten de ting som underviseren viser og forklarer på lærredet. Dermed forstås og indlæres der bedre, end ved udelukkende visuel gennemgang.

OPGAVELØSNING

En gennemgang efter “følg mig” metoden følges altid op med konkrete opgaver i forhold til det gennemgåede emne.
Opgaverne inden for hvert emne er opbygget således, at alle kursister løser nogle opgaver, hvorefter der til de hurtige kursister, vil være en del ekstra opgaver at tage fat i.

De vidensbegærlige og hurtige kursister udfordres til stadighed, og indlæringen optimeres samtidig hele vejen rundt hos kursusdeltagerne.

DIFFERENTIERET UNDERVISNING

Differentieret undervisning er måske en de sværeste discipliner for mange undervisere. Uanset hvor god en planlægning, der er foretaget forud for et kursus, kan der være store forskelle på kursisternes niveau. Det kan for mange undervisere være svært at takle, hvis niveau forskellene er store.
Her er det vigtigt, at underviseren udfordrer de dygtige kursister med passende opgaver, eventuelt også med andre og sværere emner, men samtidig med fokus på de øvrige kursister også – da ingen må blive glemt.

SPØRGSMÅL

Spørgsmål er en vigtig del af undervisning. Forstår man ikke tingene, er det vigtigt, at kunne få dem forklaret igen og eventuelt på en anden måde.
Et spørgsmål opstår mange gange først, når man sidder med de konkrete “dagligdags” opgaver foran sig, og så vil nogle sige, at det er for sent at spørge – men det gør vi ikke.

I forbindelse med vores kurser tilbyder vi altid, at kursister kan sende spørgsmål etc. via e-mail i op til et år efter kursets afslutning – og derudover at have et svar retur indenfor 24 timer.

Det gode ved at deltage på et fysisk kursus, er muligheden for dialog med instruktøren omkring forskellige emner, herunder at stille spørgsmål. Men når kurset er slut, har du mulighed for at kontakte os fortsat, for at få svar på dine spørgsmål etc. Det er enkelt, enten ringer du til os eller skriver en mail.

Vi bestræber os altid på, at levere kurser af høj kvalitet. Hvis et kursus rent fagligt og udbyttemæssigt ikke lever op til din forventning, skal du ikke betale for kurset. – Det kalder vi tilfredshedsgaranti.

Bestil et tilbud

Udfyld nedenstående oplysninger, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt med et tilbud.

Tilmeld nyhedsbrev

Udfyld nedenstående oplysninger hvis du ønsker at modtage en e-mail med nyheder, tips og tricks i form af diverse video guides til Office pakkens programmer.

Bestil et tilbud på et solo kursus

Udfyld nedenstående oplysninger, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt med et tilbud på et solokursus til dig (og evt. 1 kollega).

Bestil et tilbud på et firmakursus

Udfyld nedenstående oplysninger, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt med et tilbud på et firmakursus for 3-12 personer fra din arbejdsplads.

Bestil tilbud på E-learning

Udfyld nedenstående formular, og vi vil vende tilbage med et tilbud på E-learning.

Spørg om kurset

Har du spørgsmål til et kursus, så kan du udfylde nedenstående, og vi vil hurtigt kontakte dig.

Tilmeld dig vores kursusagent

Er du klar på at deltage i et kursus med et par ugers varsel, så tilmeld dig vores Last minute tilbud – og få tilbud om kurser med op til 40% i rabat.

Tilbuddet som du modtager pr. mail, gælder for dig og dine kollegaer.

Udfyld nedenstående oplysninger, herefter holder vi dig orienteret pr. mail når der er restpladser på vores kurser.