office 365 intro kursus

Har I fået Office 365 i virksomheden, så er der sikkert mange ting, du sidder og tænker på, hvad skal bruges til, eller hvordan de bruges. 

Vi kan hjælpe jer med at sikre en god og ordentlig forankring af Office 365 i virksomheden. Du kan vælge mellem Office 365 undervisning på en hel dags varighed eller et seminar på 3 timer. 

Firma kursus

9.500 kr. ex. moms
  • Op til 10 deltagere

Solo/duo kursus

5.950 kr. ex. moms
  • For 1 eller 2 deltagere

Åbne kurser

3.350 kr. ex. moms
  • Deltag på et kursus

Office 365 intro kursus

For at implementeringen af Office 365 bliver en succes, er det vigtigt at forankre løsningen i hele virksomheden. På kurset gennemgår vi muligheder for effektiv anvendelse af Office 365, og viser dig hvordan du kan arbejde på din Pc, i ”skyen” eller på en mobil enhed. Uanset hvor du arbejder, vil du have adgang til dine data. I vores gennemgang kommer vi også igennem nogle af de mindre med meget brugbare Apps som findes i Office 365

Varighed

1 dag fra kl 09:00-16:00
Kan afholdes som et Office 365 seminar af tre timers varighed i din virksomhed med et indhold vi aftaler nærmere.

Forudsætninger

Alle der anvender, eller som skal anvende Office 365 i virksomheden kan deltage på dette kursus, kurset kræver ikke særlige forudsætninger, udover at du er fortrolig med almindelig brug af en PC

KURSUSINDHOLD

Introduktion til Office 365 mulighederne

  • Log på Office 365 portalen
  • Navigation i Office 365
  • Ændring af dine indstillinger
  • Muligheder for installation af nyeste Office version på 5 enheder
  • Office installationer på forskellige sprog
  • Mulighederne med Office 365 på PC og Mac

OneDrive for Buisness

  • Opsætning af synkronisering mellem dine enheder og ”skyen”
  • Gem og åbne filer i desktop programmer og online apps
  • Del dine filer direkte fra Ondrive med interne eller eksterne, og tildel rettigheder
  • Håndteringen af dine filer i stifinder
  • Opsætning af OneDrive App på mobile enheder
  • Gennemgang af synkronoseringsklienten

Microsoft Teams

  • Hvornår kan Teams med fordel anvendes
  • Opret og rediger Teams
  • Kanaler og faner
  • Kommunikation indenfor teams
  • Filer i Teams
  • Chat med kollegaer og eksterne
  • Videomøder
  • Tilknyt nødvendige apps til dine Teams

Outlook

  • Arkiv funktionen
  • Fokuseret indbakke
  • Planlæg Teams møder
  • Outlook i Web udgave

Planner

  • Opret opgaver i planner
  • Se mine arbejdsopgaver
  • Tildel opgaver til andre
  • Samlet overblik over aktuelle opgaver

Stream

  • Upload videoer til Stream
  • Udgiv optagede online møder fra Teams i Stream
  • Trim din video
  • Registrering af personer i videoen

Delve

  • Overblik over det indhold der er relevant for dig
  • Søgning i Delve
  • Se hvilke filer som er delte og som dine kollegaer arbejder på

Sway

  • Opret en online præsentation med Sway
  • Indsæt billeder, link og tekst
  • Vælg et design
  • Visning af Sway

Onenote

  • Opret en notesbog med sektioner, sider, undersider
  • Sammenkæd noter med Outlook og opret mødeområde til dagsorden og referater etc.
  • Sammenkæd OneNote med Outlook og opret opgaver ud fra dine notater
  • Adgang til Onenote på web, mobile app

Tilbage til oversigten over Office365 kurser

No event found!
Hent flere

Det får du på kurset