image

PÅ dette Webinar i Effektiv planlægning, fokuserer vi udelukkende på mulighederne der ligger i brugen af de værktøjer der kan gøre mail håndteringen langt letter og tidsbesparende.

Navigation

Find et andet program

Find et andet Outlook Kursus

Få kurset hos jer

Kurset kan afholdes hos jer med op til 10 deltagere. I sørger for et lokale, og vi kan efter aftale medbringe bærbare computere.

Pris: 5.500,- kr.  ex. moms

Se mere om Firma kurser og bestil tilbud

Solo/Duo kursus

Vil du helst sidde alene, eller har du specielle ønsker, så er et Solo/Duo kursus noget for dig. Vi planlægger i fællesskab indholdet.

Pris: 1.550,- kr. ex. moms pr. dag.

Se mere om Solo kurser og bestil tilbud

Åbne Kurser hos os

I kalenderen herunder, finder du datoerne for dette kursus. Kurset afholdes i forskellige byer i hele Danmark.

Pris: 850,- kr. ex. moms

Formål

Vi gennemgår mulighederne for en bedre organisation af dine mails, vi arbejder med regler samt hurtige trin, så du får en lettere automatisering af dine mail rutiner

Varighed

2 timer fra kl. 09:00-11:00

Deltagere

Det kræver en Outlook kendskab svarende til vores Outlook Grundlæggende

Sådan underviser vi

Kurset afholdes som et Webinar, hvor du via et link tilsendt fra os, kan overvære webinaret. Spørgsmål etc. vil være muligt på lige vilkår som hvis du sad i et kursuslokale.

Indhold

  • Mapper og undermapper
  • Organisér med farver og kategorier
  • Automatisk håndtering af e-mails med regler
  • Automatisér rutinehandlinger med hurtige trin
  • Slip for spam og uønskede e-mail
  • Samspil mellem mail og opgaver
  • Find dine e-mails med simple og effektive søgeværktøjer
  • Får vist e-mails, aftaler og opgaver på overskuelige måder.

Efterfølgende kurser

Efter dette kursus kan vi anbefale vores kursus der hedder Effektiv med Outlook.

Tilbage til oversigten med Outlook kurser

Se mulighederne for et firma kursus

Referencer

"Kurset var rigtig godt tilrettelagt, og så var det en dygtig og kompetent underviser. -- Ole Christian Dalvang, Rambøll Management
SE ALLE REFERENCER