På dette kursus får du en viden om, hvordan Microsoft Planner anvendes i det daglige teamarbejde. Vi giver dig inspiration til, hvordan Microsoft Planner kan effektivisere opgavestyring– herunder fildeling, mødereferat, fælleskalender og vidensdeling.

I dato oversigten herunder til højre, kan du se hvornår kurset afholdes.

Kurset kan også afholdes som et seminar ude i jeres virksomhed, for en større gruppe af personer.

 

Kurser hos Jer

Kurset kan afholdes hos for med op til 12 deltagere, I modtager et login, og derefter kører kurset online. Spørgsmål etc. er naturligvis mulige

Pris: 7.950,- kr.  ex. moms

Se mere om Firma kurser og bestil tilbud

Solo/Duo kursus

Vil du helst sidde alene, eller har du specielle ønsker, så er et Solo/Duo kursus noget for dig. Vi planlægger i fællesskab indholdet.

Pris: 4.500,- kr. ex. moms pr. dag.

Se mere om Solo kurser og bestil tilbud

Åbne Kurser hos os

I kalenderen herunder finder du datoerne for dette kursus. Kurset afholdes i forskellige byer i hele Danmark.

Pris: 1.795,- kr. ex. moms

Formål

Du vil blive i stand til at vælge om du skal oprette et Team-websted eller en Kommunikations-websted og invitere/tildele adgang til andre. Du vil kunne oprette dokument-biblioteker til fildeling og lister, til f.eks. opgaver eller kontaktpersoner. Du vil kunne oprette visninger/søgninger og endelig vil du kunne tilpasse sitets forside og evt. oprette flere sider til visning af sitets indhold.

Varighed

3 X 2 timer (se datoer til højre)

Forudsætninger

Det forudsættes at du har kendskab til filhåndtering med Windows Stifinder og en Web-browswe (f.eks. Internet Explorer) samt gerne kendskab til ét eller flere Office-programmer (f.eks. Word)

Sådan underviser vi:

Kurset afholdes online som et webinar, så underviseren deler sin skræm med deltagerne, der kan følge med på egne skærme. Deltagerne kan høre hvad underviseren siger og (ved små hold) stille spørgsmål via mikrofon/headset - ved større hold, stilles spørgsmålene skriftlige til instruktøren under kurset. Efter kurset vil det være muligt at stille yderligere spørgsmål gennem Officekursus.dk’s support-side på nettet

Indhold Modul 1

Hvad er SharePoint

  • Gennemgang af SharePoint
  • Team-websted eller Kommunikations-websted
  • Log på Office365 portalen

Opret et Team-websted

  • Valg af webstedstype
  • Navngivning af webstedet
  • Gennemgang af webstedetsindholdet

Indhold Modul 2

Dokumentbiblioteker

  • Opret dokumentbibliotek
  • Opret filer i dokumentbiblioteket
  • Upload filer til dokumentbiblioteket
  • Organiser dokumentbiblioteket med mapper og undermapper
  • Opret forskellige visninger af dokumentbiblioteket og gem visningerne
  • Synkroniser dokumentbiblioteket med din PC med OneDrive for Business

Lister

  • Hvad er en liste?
  • Opret en liste med f.eks. opgaver
  • Opret visninger af listen
  • Tilføj kolonner til meta-data

Indhold Modul 3

Sider

  • Rediger webstedets forside
  • Opret flere sider
  • Brug af webdele
  • Tilpasning af webdele

Tilpasning af webstedet

  • Rediger navigation
  • Ret logo og navn
  • Inviter medlemmer og tildel rettigheder

Referencer

"Kurset var rigtig godt tilrettelagt, og så var det en dygtig og kompetent underviser.-- Ole Christian Dalvang, Rambøll Management
SE ALLE REFERENCER