Hvis I bruger Microsoft Office 365 i jeres virksomhed, har I et væld af muligheder for at samarbejde, ikke bare med de samme dokumenter, men også styrke kommunikationen med Chat, On-line Møder, Notesblokke og Huskelister i Teams.

På dette On-line kursus bliver du inspireret til at række ud efter og gribe de værktøjer, der er indbygget i Office 365.

Det eneste du skal gøre, er at klikke på det link du vil modtage pr. mail, sætte dig tilbage og se kurset

Kurset afholdes på forskellige datoer, i datooversigten herunder til højre, kan du se hvornår

Bestil et tilbud

Kursus for Jer

Kurset kan afholdes med op til 12  deltagere. Vi sender et link til vores online klasselokale.

Pris: 12.950,- kr.  ex. moms

Se mere om Firma kurser og bestil tilbud

Solo/Duo kursus

Ønsker du en konsulent til din rådighed alene, så er et Solo/Duo kursus noget for dig. Vi planlægger i fællesskab indholdet.

Pris: 4.995,- kr. ex. moms.

Se mere om Solo kurser og bestil tilbud

Åbne Kurser

I kalenderen herunder finder du datoerne for dette Office 365 kursus, som afholdes online med en "rigtig" talende instruktør


Pris: 3.295,- kr. ex. moms

Formål

Du vil få en kick-start til udnyttelse af fremtidens virtuelle kontorlandskab, og komme på forkant af udviklingen i Office 365.

Varighed

5 Moduler á 2 timers varighed fra 13:00 – 15:00

Forudsætninger

Der stilles ingen krav til dine forudsætninger

Modul 1

Hvad er Office 365

  • Tips og Tricks I Word, Excel og PowerPoint
  • Hvad er Teams, og hvad bruger vi det til
  • Hvad er SharePoint, og hvad bruger vi det til

OneDrive

  • Hvorfor gemme filer på OneDrive?
  • Hvordan tilgår jeg nemmest filer på OneDrive - Synkronisering

Modul 2

Teams

  • Oprette Teams og Kanaler
  • Medlemmer og rettigheder
  • Tilføj medlemmer fra andre organisationer

Samarbejde i dokumenter

  • Samtidig redigering
  • Versionsstyring
  • Kommentarer og Registrer ændringer
  • Se aktiviteter og åbne tidligere versioner af dokumentet

Modul 3

Dialog i Teams

  • Indlæg i Teams
  • Chat
  • Del dit Skrivebord
  • Planlæg Møder fra Outlook
  • Videomøde
  • Optag et møde i Teams

Modul 4

Hvad er SharePoint

  • Fælles drev
  • Synkronisering
  • Versionsstyring, gendan tidligere versioner
  • Find slettede dokumenter
  • Vedhæft filer eller genveje til filer
  • ”Prik” – gør andre opmærksom på en fil, eller ændringer i en fil
  • Brug OneNote til opsamling af notater

Modul 5

SmartPhone

  • Apps til din SmartPhone giver dig muligheder for at arbejde i Teams ”på farten”

Øvelser og praktiske eksempler

  • Opret et Team
  • Inviter deltagere og giv rettigheder
  • Deltag i andre Teams og opret Kanaler

 

Se alle kurser i Office 365 kursus

Se mulighederne for et firma kursus

Referencer

"Kurset var rigtig godt tilrettelagt, og så var det en dygtig og kompetent underviser.-- Ole Christian Dalvang, Rambøll Management
SE ALLE REFERENCER