image

Få styr på mulighederne med Office 2016. På dette kursus lærer du om de nye muligheder, så du kan bruge Office 2016 nyhederne bedst muligt.

Har hele virksomheden opgraderet til Office 2016, så kan i med fordel få et kursus afholdt ude i virksomheden, hvor vi sender en af vores konsulenter ud til jer.

Navigation

Find et andet program

Find et andet Office 2016 Kursus

Kursus hos Jer

Kurset kan afholdes hos jer med op til 10 deltagere. I sørger for et lokale, og vi kan efter aftale medbringe bærbare computere.

Pris: 8.950,- kr.  ex. moms

Se mere om Firma kurser og bestil tilbud

Solo/Duo kursus

Vil du helst sidde alene, eller har du specielle ønsker, så er et Solo/Duo kursus noget for dig. Vi planlægger i fællesskab indholdet.

Pris: 5.950,- kr. ex. moms.

Se mere om Solo kurser og bestil tilbud

Åbne kurser

I kalenderen herunder finder du datoerne for dette kursus. Kurset afholdes i forskellige byer i hele Danmark.
Pris: 3.350- kr. ex. moms

Formål

Du lærer om de nye muligheder der er kommet i Office 2016, desuden vil vores instruktør give dig en masse tips og tricks til arbejdet i Office 2016.

Varighed

Kursus - 1 dag
Seminar - 3 timer

Forudsætninger

For at få det fulde udbytte af dette kursus, skal du have brugt de tidligere Office versioner

Sådan underviser vi

Kurset er tilrettelagt med et indhold hvor du bliver introduceret til nye emner, mens du har hænderne på tastaturet, på den måde ser og prøver du tingene med det samme. Har du spørgsmål, vil vores dygtige instruktører med glæde give dig svar på disse.

Kursusindhold

Generelle nyheder i Office 2016

  • Brugerfladen i Office 2016
  • Tilpas Office 2016 brugerfladen
  • backstage - Fanen Filer
  • Åbn og gem dokumenter
  • Fortæl hvad du vil gøre og Office 2016 viser dig hvordan
  • Konto administration
  • Smart opslag
  • Fildeling
  • Fortsæt arbejdet hvor du slap
  • Programvinduer - en fil et vindue

Word 2016

  • Arbejde sammen i realtid
  • Forberede samarbejdsmuligheder
  • Dokument aktivitet - liste med ændringer
  • Kommentarer
  • Smart Opslag- Indsigt i det, du arbejder med
  • Håndskrevne ligninger
  • Forbedret versionshistorik
  • Enklere deling
  • Hurtigere formatering af figurer

Excel 2016

  • Excel 2016 brugergrænseflade
  • Nye diagramtyper
  • Hent og transformer
  • Forbedret autofuldførelse ved funktions brug
  • Nye funktioner - bla. udvidelse af HVIS funktionen til HVISER
  • Kalenderindsigt - få vist din kalender som et dashboard
  • Forbedringer til pivottabeller
  • Markere flere udsnit
  • Enklere deling
  • Forbedret versionshistorik

Outlook 2016

  • Den nye Outlook 2016 brugergrænseflade
  • Opret Grupper til lettere samarbejde på tværs i organisationen
  • Vedhæftede filer i mails - forslår seneste filer der er gemt i SharePoint/onedrive
  • Sæt rettigheder på vedhæftede filer
  • Arkivering med et klik
  • Lynhurtig søgning
  • Rod/Clutter - funktion der over tid spotter dine ikke vigtige mails
  • Læseruden kan besvare mails
  • Indbakke visninger - indstillinger for samtaler/tråde
  • Opgaver og Kalender integration
  • Hurtige Trin
  • Ekstern kalenderdeling
  • Diverse Tips og tricks til arbejdet i Outlook

PowerPoint 2016

  • Samarbejdsmuligheder
  • Dokument aktivitet - liste med ændringer
  • Kommentarer
  • Smart Opslag- Indsigt i det, du arbejder med
  • Nye Dias overgangs varianter
  • PowerPoint Designer
  • Nye Diagramtyper
  • Skærmoptagelse
  • Enklere deling og samarbejde omkring PowerPoint præsentationer
  • forbedrede hjælpelinjer
  • nye figur muligheder
  • Tips og tricks til dine præsentationer

Tilbage til oversigten med Office 2016 kurser

Se mulighederne for et firma kursus

Referencer

"Kurset var rigtig godt tilrettelagt, og så var det en dygtig og kompetent underviser. -- Ole Christian Dalvang, Rambøll Management
SE ALLE REFERENCER