Dette webinar er et Online kursus hvor du får en række praktiske værktøjer, dtil at behandle de informationer og opgaver du modtager på en struktureret og effektiv måde. Dette vil give dig større overblik, undgå frustrationer over glemte opgaver, hjælpe med prioritering og ikke mindst øge din produktivitet.

Kurset afholdes på forskellige datoer, i dato oversigten herunder til højre, kan du se hvornår

Kurset kan også afholdes som et seminar ude i jeres virksomhed for en større gruppe af personer

Få kurset hos jer

Ønsker I et online kursus for jeres virksomhed alene, så kan vi lave et online "klasse lokale" kun til jer, hvor I kan være op til 12 personer.

Pris: 7.950,- kr.  ex. moms

Se mere om Firma kurser og bestil tilbud

Solo/Duo kursus

Vil du have dette kursus for dig selv, eller har du specielle ønsker, så kan et Solo/Duo kursus være en mulighed.

Pris: 10.500,- kr. ex. moms

Se mere om Solo kurser og bestil tilbud

Åbne Kurser

I kalenderen herunder, finder du datoerne for dette Online kursus

Pris: 3.495,- kr. ex. moms

Se datoer herunder

Formål

På dette online kursus, får du en række praktiske værktøjer, der kan sikre, at du altid behandler de informationer og opgaver du modtager på en struktureret og effektiv måde. Dette vil give dig større overblik, undgå frustrationer over glemte opgaver, hjælpe med prioritering og ikke mindst øge din produktivitet.

Herudover, vil der være fokus på at du kommer godt i gang og får implementeret nogle gode vaner i din hverdag.

Varighed

Kurset er opbygget som 2 online seminar á 3 timers varighed. I mellemperiode kan du få personlig support fra din instruktør.  

Forudsætninger

Kurset er for alle, der dagligt benytter Outlook og ønsker at få en mere struktureret hverdag.

Kursusindhold modul 1

Fokusering

Dette oplæg omhandler, hvorledes du bliver mere effektiv ved at fokusere på din opgave, og rense hovedet for en masse øvrige tanker. Det er ”smart” at have mange bolde i luften, men er det altid en hensigtsmæssig arbejdsform, og hvordan kan du styre det i praksis?

Handlingsproces

Under dette punkt skal der arbejdes med en mere struktureret arbejdsform og tankegang, når nye informationer og opgaver modtages

  • Hvad sker der når du får en besked?
  • Information eller en opgave?
  • Planlægning er det muligt?
  • 2 minutters reglen
  • Får det ind i dit system

Organisering af info

  • Hvad er din indbakke?
  • Mappe struktur – arkivmappe
  • Automatisk arkivering
  • Brug af farver og kategorier

Intro til Opgaveliste

  • Opsætning af To-Do liste i Outlook?
  • Opfølgning på mails
  • Opret opgaver i Outlook

 

Kursusindhold modul 2

Opsamling

Vi begynder andet modul med at se på de erfaringer der har været. Har det været svært at fastholde de gode vaner?

Håndtering af større opgaver

  • Brugertilpassede opgaver
  • Opdatering af info og delopgaver
  • Angiv varighed
  • Tilbagevendende opgaver

Opgaver og Kalenderaftaler

  • Tidsbestemte opgaver
  • Hvordan prioriterer du opgaver
  • Brug af kategorier
  • Visninger af To-Do listen
  • Hvad er realistisk i DIN hverdag?
  • Opsamling hvis det går galt
  • To-Do lister i praksis

Planlægning og overblik

  • Lader du dig forstyrre unødigt?
  • Hold fast i den gode struktur
  • Hvordan får du planlægning til at virke i dagligdagen
  • Hvad er realistisk i DIN hverdag?
  • Opsamling hvis det går galt

 

Se mulighederne for et firma kursus

Referencer

"Kurset var rigtig godt tilrettelagt, og så var det en dygtig og kompetent underviser.-- Ole Christian Dalvang, Rambøll Management
SE ALLE REFERENCER