Signatur Outlook – Guide til opsætning af din Outlook Signatur

I Outlook kan du oprette en eller flere Outlook signaturer som du kan indsætte i dine meddelser. Signaturen kan indeholde dine vigtigste informationer samt logo mv. Denne Guide viser hvordan du i Outlook opretter signaturer, samt hvordan du kan ændre den igen.

Denne guide viser også til sidst hvordan du opsætter Signatur i Office 365 Outlook Webmail.

Opret signatur i Outlook

Denne guide viser hvordan du laver Signatur i Outlook 2016, men principperne er de samme i Outlook 2010 og 2013 versionerne.

  1. Åbn en ny e-mail
  2. Vælg Ikonet Signatur > Signaturer… på Fanen Meddelse

  1. Klik på knappen Ny

  1. Giv signaturen et navn og klik på OK

  1. Skriv nu den Signatur tekst du ønsker skal indeholdes og klik på gem

  1. I felterne Nye Meddelser og Svar/Videresendelser Skal du sørge for at navnet eller navne på dine signaturer er valgt, klik derefter på OK

Tips:
Du kan oprette flere signaturer hvis du finder behov for det, og i felterne Nye meddelser og Svar/videresendelser kan du vælge hvilke signaturer der skal bruges til nye og de meddelser du Besvarer/videresender

 

Signatur i Office 365 Webmail

Når du har oprettet en signaturen på din PC, der der desværre ikke forbindelse til din webmail og omvendt.
Derfor skal du oprette din signatur i din Outlook webmail, herunder ser du hvordan.

  1. Klik på tandhjulet til indstillingerne:

Klik i søgefeltet og skriv »signatur« for at finde signatur-indstillingerne:

  1. klik på Mailsignatur og skriv signaturen i tekstfeltet, afslut herefter med at klikke på Gem

  1. Indtast din signatur og vælg knappen Gem: